coverit Posts:996 Followers:3
On 08/08/2012 01:09 PM in MLB

Wednesday bases

LAD -1.5 even Can't lose three straight to the Rocks, right?

SD/CHI OVER 6.5 Sucker bet with low total, but I'm doing it.

Cincy -145 Bounce back for the Reds today.

I must be gettin' old... I still think baseball is cool.

finance Posts:8724 Followers:228
08/08/2012 01:33 PM

Good Luck man - like Cincy today too but the whole world seems to be on them which scares the crap out of me....hope you sweep 'em!!!

  • All Time Record: 2024-2016-56
  • Last 30 Days Record: 22-22-2
coverit Posts:996 Followers:3
08/08/2012 01:42 PM

Yeah, I hear ya, everyone is on 'em today. Oh well, if I don't, and everyone else wins, I'll be pissed! If we all lose, well, misery loves company! :)

I must be gettin' old... I still think baseball is cool.

  • 08/08/2012 01:45 PM

    LMAO I hear that!!

    • All Time Record: 2024-2016-56
    • Last 30 Days Record: 22-22-2
coverit Posts:996 Followers:3
08/08/2012 06:00 PM

And there we go.... stupid Reds. Ugh.

I must be gettin' old... I still think baseball is cool.

finance Posts:8724 Followers:228
08/08/2012 06:20 PM

Yeah and f'ing Latroy Hawkins comes in and gives up a 5 spot in the 6th.....didn't like him when he was with the O's.....REALLY don't like him now...LOL

  • All Time Record: 2024-2016-56
  • Last 30 Days Record: 22-22-2